Äntligen!!

Tjena :)
Har hittils haft en underbar vecka. Inga läxor typ och i måndags körde jag rondat-flickis på träningen :D Inte värsta grejen kanske men det betyder att jag är på bättringsvägen iaf, så jag ska snart dit och försöka mig på rondat-filickis-salto ;) innan ska jag käka och plugga, läxorna börjar komma igång igen nu -.-
Hehe, hur otränad är man inte om man får så mycket träningsvärk att man inte kan gå två dagar efter en springrunda? jo vääääldigt otränad, som jag, två mornar i rad har jag krypit runt i huset för jag har haft så ont i benen..
Igår var jag hos morfar och åt bullar, drack oboy och släktforskade :) riktigt kul och intressant faktiskt, så ni som inte har gjort det, gör det! Vi har en ganska speciell släkt där det har hänt ganska mycket så det var många nya saker jag fick veta igår både bra och riktigt rörade saker..
Nu ska jag sätta igång med plugget -.-

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0