doesn't make sense

alla säger att jag inte kan tänka så, se honom på det sättet.
att det är förbjudet och att det är fel. tror inte ni att jag vet det?
tror inte ni att jag önskade med hela mitt hjärta att jag inte kände så som jag gör?
tror inte ni att jag önskade att jag kunde styra över mina känslor?
för det gör jag, jag önskade att allt var anorlunda!
att vi levde i en värld där vi kunde vara tillsamans utan att någon dömde oss
jag önskar att mina drömmar var sanna,
jag önskar att jag inte fallit för dig,
jag önskar att du inte var så underbar..
men mest av allt önskar jag att jag aldrig hade träffat dig.
för jag vet att glömma dig är helt omöjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0