Godmorgon!

Har nyss käkat frulle och laddar för en plugg dag. jag har egentligen inte så mycket läxor men jag tänkte att om jag gör klart alla idag så slipper jag plugga imorgon ;) ikväll ska jag till stan med några brudar och kolla på bio och äta en mysig middag :) Vi ska se justin beiber filmen, inte ok.. kommer typ vara vi och alla 10-åriga tjejer :p men det känns som att man måste se den.
Gympa tjejerna är i göteborg nu och tävlar.. är lite avundsjuk måste jag erkänna, men jag hade ändå inte tävlat och dom gick upp halv sex i morse så det va liksom inte värt det :p
Men mickan vart har du tagit vägen!? har du gått och grävt ner dig eller? Nu får du ta dig i kragen och börja skriva lite ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0