Justin Bieber!

Tjenaa ;)
Igår va jag på justin bieber filmen, hur bra som helst faktiskt. var lite negativ innan och ville egentligen inte se den, men den var faktiskt riktigt bra. Om ni inte har sett den så måste ni se den nuu!
har nyss stalkat mickan som fan x) har skickat brev, mailat , mailat på fb, ringt och allt :D är riktigt flummig, men det kan ju bero på att det blev godis och muffins till middag för mig :P dom andra åt fisk som va jätte äcklig -.- snart är det dags för mästarnas mästare, har varit lite fight om vad vi ska se, för några vill se mästarnas mästare, jag vill se stockholm-båstad och några vill se fenomen, men det blev mästarnas mästare på tv:n i vardagsrummet, så vet inte om jag ska kolla någon annan stans i huset eller om jag ska kolla på stockholm-båstad på datan sen, får se hur jag gör ;)
hehe här kommer en grej för bara mickan,
HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA

(intern skämt!)


Måste ses!!

KISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0