sorry broe

hehe jag vet, jag är lat, slapp, dålig på att uppdatera och allt annat! men jag skyller på att jag har haft mycket i skolan och att jag skriver i min andra blogg. (a) anyway, har lovat emma att börja skriva här också, så då får jag väl hålla det.

igår var jag i stan med Helena & Hanna, fina tjejer dedära. Vi strosade runt i affärer, käkade middag på restunrang och kollade innebandy. Där träffade vi massa roligt folk. Gamla vänner från mora och kanske sveriges största charmtroll, elelr vad säger du tomat-helena? ;) hahaha. idag måste jag fokusera på skolan då jag har två uppsatser som ska in. så jag lovar att vi hörs senare!

peace out!


Kommentarer
Postat av: maggan kertsin med pudervippan och städskorna danielsson

TOMAT HELENA !?!?!?!?! VAD MENAR DU ???



nej, jag vet men det är typ en sjukdomjag har fått, symtom är fnitter, rodnad och allmänt hyper.. om du har hittat något botemedel mot denna T-sjukdom kan du ju ringa mig! tacksam för svar

2011-04-03 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0