Birthday!

Idag fyller jag år! :D Dagen har firats genom att jag först var i skolan och tog skolfoto och träffade vännerna :) Sen var det bara att åka raka vägen till jakan för att möta upp mickan och ta en födelsedagsfika, riktigt mysigt faktiskt att bara umgås vi två, det var ett tag sen. När jag kom hem stod fikat uppdukat på bordet så då var det bara att köra en fikarunda till ;) Sen var jag och handlade lite för imorgon :) när det var dags för middag fick jag min favorit mat från min favorit resturang, thaimat går bara inte att tröttna på :D Dit och hem övningskörde jag med bröderna i baksätet, dom vart faktiskt imponerade över hur bra jag var (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0