Dead chick!

Jag vaknade typ klockan två idag heeeelt slut! Förstår inte hur trött jag kan vara, sinnes liksom! :o Så idag blir det nog bara att ligga inne och slappa för jag mår inte riktigt 100 heller. De senaste dagarna har jag verkligen haft det fullt upp. I fredags hade vi suprise party för Josefin som fyllt år, super mysig kväll med brudarna. I lördags gick jag upp supertidigt för att övningsköra till Hässelbyhallen där laget hade träningstunering. Det gick väl helt okej, den första matchen var grym från vår sida, sen gick det utför kan man säga. Menmen. Efter cupen stressade jag hem, stressade jag hemma för att fixa massa saker och rullade sen över till Em där massa brudar var. Tjejmiddag för att fira vår lilla tös. Vi hade det supertrevligt och så men gick hem ganska tidigt för jag var helt slut. Dock fick jag inte sova ännu utan hade ett långt och skönt samtal med Eldina som fyller år idag. Grattis Gumman!



GRATTIS PÅ DIG MIN VÄN! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0