Motivation

Allt handlar egentligen om motivation, är du motiverad och har viljan är det mycket lite som kan stoppa dig. Imorgon kommer jag få veta om jag har drabbats av det där lilla. Har en tid med doktorn och domen ska komma, är nervös som en liten skit. Lär inte få många timmars sömn inatt.. Kuul. Men vi hoppas på att han kommer med goda nyheter, så folket håll era tummar tillsammans med mig ! :D

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite, allt för att bli tröttare. Ska ju upp om sju timmar, love life! Hehe. Men jag är faktiskt taggad på skolan just nu, längtar efter roliga uppgifter och jag är jätte nöjd med alla mina lärare i år utom en. Alltså, detta ska fan bli mitt skolår, NU KÖR VI! :D
PUSS


Tagga till nuråååååååååååååå! :D


Passar på att visa mina fina naglar som jag gjorde i Prag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0