Öroninflammation.

Kul att man nyss vaknade upp med öroninflammation igen.. Och denna gång mycket värre än någonsin, det spränger i hela örat och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Får stoppa i mig några ipren innan skolan och sen köra på som vanligt.
Igår var jag iaf hemma hos mickan och flummade runt. Det började med att jag bara skulle hämta en karta och sen gå hem och plugga igen men som vanligt så blir besöken där liite längre än vad man har tänkt sig. Vi gjorde några helt störda grejer som jag inte ens tänkte säga vad det är för då vill ni inte läsa vår blogg mer och våra vänner skulle inte vilja träffa oss mer (a)

Nu ska jag börja göra mig i ordning för skolan.


 Sjuka tjejer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0