praha 2011

Jag har nyss vaknat av väckarklockan efter att ha somnat om. Vill ju inte vända på dygnet såhär sista dagen innan skolan börjar (a). Anyway, antar att ni vill veta om min vecka i Prag? :) Jag fick ju inte spela pga min fot så de sög ju ganska hårt (de höll på att knäcka mig). Men jag hade iaf sällskap av Jennifer på bänken som också är skadad så de räddade mig lite smått. I cupen deltog 64 lag och vi fullständigt krossade fram tills kvartsfinal där de blev tufft. Våra tjejer såg ut som myror brevid våra motståndare och jag är inte tjejen som skyller på domaren (speciellt eftersom jag är domare) men de var katastrof! Jag har aldrig sätt något värre :o iaf så slutade matchen 4-1 till våra motståndare. Men att de vann var rättvist för de var bättre, efter matchen söker våra tränare runt på internet och inser att laget vi mötte kom 6a i Tjeckiens högstaliga! Nu var de ju så att man inte fick spela högre än  div 2 för denna cup så de fuskade ju... Kuuuul!!! Vi lämnade in protest men det var tydligen försent -.- Så vi slutade delad 5 i cupen, vilket vi ändå är nöjda med medtanke på att vinnarna var ett hopplock av landslagsspelare från Tjeckien och Schweiz!

De andra dagarna gick vi på marknad, shoppade, fikade, snackade, tränade och gick på krogen! Krogen sista kvällen med laget kan vara de roligaste vi någonsin gjort! Men efter lite snack har vi bestämt att de som hände på krogen, stannar i laget! Tack alla underbara spelare och ledare för en fantastiskt rolig resa, ni äger! :)

Bilder får ni sen för nu är jag hungrig och vill ha MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0