TPL

Just nu är jag bara riktigt trött på alla skit läxor som är helt onödiga, när fan ska jag ha nytta av att ha läst hamlet, när ska jag ha nytta av att kunna lösa en mil långa ekvationer och när ska jag ha nytta av att veta vart hunnerna utvandrade? I'm just asking, becauce there's no point! Jag har suttit hela dagen fram tills nu med dessa läxor som aldrig tar slut, det spelar ingen roll hur mycket man gör, det finns alltid mer att göra -.-
Snart ska jag iaf ut på promenad så någonting positivt idag iaf, känns som att mitt huvud kommer sprängas om jag läser en enda bokstav till eller skriver ett enda ord till så nu ska jag bara sitta och göra ingenting ett tag.












Miss London and the crazy things we did


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0