Bästa möjliga avslut

Min käre vapendragare ringde vid 8 och väckte min för att åka tillsammans till skolan och plugga några timmar innan ett matteprov som kunde ha gått bättre. Efter det hade vi endast en lektion till innan jakan gänget rullade hem till Tom för plugg och lite snack. Känns skönt inför provet på onsdag nu iaf :) Var tvungen att skynda hem och byta om innan en träning som jag inte kunde genomföra för att min dumma fot smärtar. Men det finns inget ont som inte kommer med något gott. Detta gjorde att jag lämnade träningen tidigare och hann hem till matchstart i chelsea matchen. Lovely! Vi vann mot City med 2-1 och gör en riktigt bra match. Så otroligt starkt och min kväll kunde inte sluta bättre.
Nu ska jag krypa ned under täckte för om ungefär åtta timmar ska jag möta mina vänner på bussen. Jobbigt med tidiga mornar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0