dreams, they actually do come true!

Den 22a april blir det ett år sedan jag och Em gav oss iväg på ett äventyr vi garanterat aldrig kommer att glömma. I fyra dagar andades vi London och jag tror att det är de bästa dagarna vi har haft tillsammans. Nu ska samma dröm komma till verklighet igen. Tre dagar efter jag har blivit en myndig tjej ska jag och min barndomsvän Bella flyga över Norska havet för att göra London osäkert. Denna resa kommer bli helt galen! Shopping, fotboll, party, Londonmys, träffa bror som då kommer bo där och mycket mer. Jag längtar så det känns i varje nerv, vi kommer ha det så underbart i världens bästa stad!
Min 18års vecka kommer slå det bästa.
10 April blir jag vuxen (läskigt!)
13 April åker vi till London
16 April landar vi i Sverige
17 April spelar Simple Plan
Detta är otrolig svårslaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0