jag var sjutton år i staden

Mina fredagar som brukar vara så himla bra, denna var mycket bättre! Engelskan blev inställd så var bara i skolan i en timme innan jag och Becca åkte till Jakan. Där sprang vi lite ärenden, jag köpte min första julklapp och sen begav vi oss till gymmet för att köra skiten ur oss i ungefär två timmar. Underbart!
Jag kom hem och åt en god middag med min fina familj innan jag gick de 15 meterna till Em för julmys. Pepparkaks bak i tre timmar (vi var ju inte så bra) och kikandes av den bästa julkalenderna genom tiderna, Mysteriet på Greveholm! Eftersom Em ska upp om några timmar så lämnade jag henne tidigt, därför blir det en film för min del.
Kan ju inte säga att våra var lika fina, (enbenta hästar, seamesiska gubbar & mycke mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0