let's celebrate

Igår väckte mami mig tidigt för att åka till doktorn.. vad som hände där vill jag inte ta upp här, känns för jobbigt.
efter det åkte jag till Kista och träffade upp några tjejer i klassen, vi julhandlade lite och kollade Baylake Vocals innan vi tillsammans åt middag. När vi ätit åkte vi hem till mig och lite killar kom hit, här spelade vi spel, pratade och dansade lite ända in på småtimmarna. Vid tre tiden hade alla typ lämnat men vi satte oss fem tjejer i mitt kök och åt tidig frukost och pratade i flera timmar innan vi sov i några timmar. Morgonen spenderade vi tillsammans och pratade innan jag och bror åkte till Ica för att handla mat.
Dagen har jag spenderat genom att tvätta, diska, städa, sova, packa och sånt man inte vill göra egentligen. Nu har Emelie kommit hit och snart kommer även Sofie så ska vi köra den klassiska Ben&J kvällen (: ha en bra kväll!
Moa & jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0