lilla julafton hos karlströms

Klockan ringde lite för tidigt men det var bara att kliva upp och åka mot Björkeby. Där dömdes det fyra matcher innan jag åkte 800 kronor rikare till Viksjö hallen och kollade damlagsmatchen. En torsk med 5-4 som faktiskt inte var rättvis alls. Menmen, sån är sporten.
Hemma så åt familjen en god middag innan vi hade "lilla julafton", jag fick en Starbucks mugg, ett par stövlar och en bok av mami & papi. Sen såklart fjällenresan. Storebror gav mig en ny hårddisk på 1000 gb :D TACK, den behövdes! Så min dag har varit tipptopp! Nu ska jag bara mys ned mig med en film och kanske packa lite.
jag lovar att mina mornar kommer bli lite bättre av att få dricka ur muggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0