musikhjälpen 2011

Hejsan! Har ni gjort lite välgörenhet såhär kring jul? Själv har jag skänt 75 kronor till Musikhjälpen som p3 & svt arrangerar. Det är några som bor i ett glas hus under en vecka och sänder radio, webbtv live dygnet runt och ett antal timmar på vanlig tv varje dag! De lämnar inte huset alltså och folk kan kolla på de vad de än gör förutom toan typ ;) alla pengar som samlas in går till att hjälpa flickor att få en skolgång eftersom i många länder är det bara killar som får gå i skolan. Jag vet att det inte är så många som kikar in här men ni som gör det, skänk en slant eller be era föräldrar göra det, för tro mig.. ni gör nytta! & jag blir så himla glad om jag kan hjälpa andra :)
såhär bor de i en vecka.. naaajs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0