om jag springer ifrån dig, kommer du försöka stoppa mig?

Jag tror inte att jag har varit såhär tankspridd någon gång tidigare. Du är min livboja som jag bara vill klamra mig fast vid, även om jag vet att det är bättre att vara stark och simma själv. Svåra val i livet, vägsjäl, vilken väg ska man ta? Den rätta eller den som hjärtat vill? Ångest deluxe nu.
Skoldagen var helt onödig,två lektioner och jag lärde mig inte mycket. Alltså vänter en hel hög med läxor nu och jag kanske inte ens kommer hinna följa med mami och träna :/ har bestämt mig för att satsa på plugget fram tills jullovet. Men nu kallar en filosof efter min uppmärksamhet. Mikaela Karlström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0