vardagen

helgen har varit ganska händelselös faktiskt men helt okej ändå! igår morse åkte jag till björkeby för att döma tre matcher, när dessa var slut kom nästa tjej. men hennes kollega kom aldrig.. så jag hoppade in och dömde två matcher med henne, gick där ifrån 1100 kronor rikare och mycket gladare! kvällen spenderades i en annan innebandyhall för att se damlaget vinna derbyt med 4-0, skönt! kvällen avslutades med familjemys i form av adventsfika. imorse lyckades jag med bragden att vakna av telefonen vid halv ett (waaaay!), så alltså ingen skola för mig idag. blir istället en väldans massa plugg här hemma. ska skriva ett tal och jobba matte är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0