10 saker du inte visste om Mikaela

  • Jag älskar Chelsea så mycket att när jag blir 18 ska jag döpa om mig och lägga till Chelsea som ett mellannamn.
  • Jag föredrar chips framför godis.
  • Min stora passion i livet är innebandy
  • Jag hade en kanin när jag var liten som var sjuk i hela sitt liv
  • Jag har aldrig haft över 39graders feber, magsjukan, influsensan eller liknande
  • Jag har opererat min fot två gånger för samma sak.
  • När jag var 10 var min familj med om århundrades värsta naturkatastrof.
  • Jag har aldrig tagit ett bloss i hela mitt liv, eller en prilla!
  • Solsemester kan vara de bästa jag vet!
  • När jag blir 18 ska jag tatuera mig för att hylla min familj och min bästavän!


några saker som jag verkligen älskar i livet. (jag&bror på sista bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0