Burlesque ;)

kom nyss hem från kista. har varit på bio med några vänner :) vi såg Burlesque, jag tycker det va en riktigt bra BIO film, den hade inte alls varit lika bra på tv så den rekomenderar jag starkt ;)
Idag har jag pluggat lite, varit på promenad med mickan och varit i kista som sagt ;) innan bion åt vi pannkakor i foodcourten, huuuur gott som helst :D fick till och med 2 läsk och SYLT för att jag va så söt (a) hihi ibland är det bra att va tjej som pappa sa :p imorgon ska jag träffa hanna och plugga, hade tänkt träna också men kan nog bli svårt att hinna med det (a) nu tänkte jag gå och lägga mig faktiskt, är gaalet trött och så ska jag upp rätt tidigt imorgon också ;)

Nattinatti

Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0