Emma Strand

Varför vara som alla andra när man kan vara som Emma Strand? :o Denna tös är 16 sommrar och jag tror inte det finns mycket vi inte har genomgått tsm ännu. Hon är inte bara en vän för mig utan en syster, förebild och idol. Det finns få som har den diciplin och ambition som Emma har. Hon siktar verkligen mot stjärnorna och det är inget hon bara säger!

Vi har följt varandra till skolan dag in och ut i ungefär nio år.. Nu har vi börjat på olika gymnasium och jag saknar Emmas gnäll i hallen på morgonen om att jag är sen, jag saknar att hon börjar skratta varje gång jag öppnar dörren nyvaken och berättar att jag har försovit mig..

Annars då, eftersom vi är grannar så spenderar vi mycket tid tillsamans, hon är som en i Karlströmare och jag är som en Strandare (haha strandare). Humor är något vi har gemensamt, vi kan asgarva åt något i tio minuter som ingen annan förstår sig på. Ahh, du är iaf störst, bäst och vackrast min solstråle.

På fritiden utövar hon gymnastik, men nu är hon skadad så de blir mest gym för hennes del. Annars spenderar hon all tid åt vänner, skola, solsidan och facebook ;) hihi! Kort&gott om min bästavän


jag skulle kunna lägga ut en miljon fula och pinsamma bilder på emma, men jag visar hennes underbara sida ist :) snäll som jag är :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0