glädje!

Heluu ;)
förlåt för dålig uppdatering men har haft så sjukt mycket att göra och tänka på. har haft galet med läxor och inte riktigt hittat tid för att skriva men nu kommer det ;)
Idag är jag riktigt glad och jag har ingenaning om varför, de som vet vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna förstår säkert varför jag inte borde vara glad, men det är riktigt skönt att bara känna lycka och gå runt och le hela tiden :)

Haha jag satt och läste lite på toapappret igår, ni vet väl att det typ står kärleks dikter på pappret nu? :P då hittade jag iaf en som kanske passar in på mig just nu, så här går den: Du är den jag alltid velat ha. Jag har bara inte vetat om det förrän nu. Jag hittade massor med andra fina dikter också men den här fastnade jag för ;)
men nu tänkte jag göra läxor så att jag får ledigt ikväll så jag kan chilla, sova och kanske kolla solsidan eftersom jag satt uppe hela den här natten och pluggade..


Sveriges bästa tv-serie genom tiderna!!

EMMA







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0