HEELG! :D

Nu äre äntligen freedag! men det blir en lugn helg med närmaste vad jag vet än så länge :) idag ska jag träffa hanna och amanda, blir nog filmmys och tjejsnack som alltid ;) så nu sitter jag här och har precis städat färdigt rummet och väntar på att hanna ska ringa så får vi se vad vi hittar på innan amanda kommer :)
hihi måste övertala pappa också om att köpa thaimat till ikväll (a) mamma ska ut och äta middag med några kompisar och pappa kommer ju aldrig orka laga mat så det blir nog ganska lätt att övertala honom ;)
först tänkte jag att jag kanske skulle plugga lite idag också innan jag ska träffa hanna men sen tänkte jag att nej emma nu får du ge dig, du kan inte sitta och plugga hela tiden du måste ta det lite lugnt också så idag blire inga läxor överhuvudtaget :D men städa rummet tvingade mamma mig att göra iaf-.- jag gjorde det för typ en vecka sen men nu ser det ändå lika förjävligt ut :P så jag har en teori.. att det är inte meningen att jag ska ha rent i mitt rum för det blir ju ändå stökigt dagen efter igen så det är ändå ingen idé (a) men men nu ska jag gå och prata lite med pappi om middagen ;)


Amanda Porsmark


Hanna Sjöberg

Ja, här ser ni dom underbara människorna jag ska spendera fredagen med :)
Kärlek till er <3

See Ya!
EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0