hello handsome

trötta ögonlock, växande hög med läxor och en tung förlust. att vara mikaela karlström just nu är inte det roligaste som finns om vi säger så. men om två veckor ligger jag i fjällstugan med min andra familj så de är bara kriga och ta sig i kragen.

att vara bänkad är inte kul och idag kom en i mitt lag fram till mig och sa.. hur orkar du sitta på bänken och peppa? jag fattar inte att du har psyket. då svarar jag att det är lätt, för jag älskar mitt lag och det viktigaste är att vi vinner. min tränare sa också till mig efter att det är jobbigt att bänka mig men att min tid kommer och det vet jag att den gör.. snart så, det är därför jag inte ger upp.. men visst det tar på psyket och tankarna rullar runt i huvudet, men så länge jag har min vilja och min glöd så ska inget kunna stoppa mig!

ska ta och duscha nu.. igen haha. och sen ringa och fråga om emma vill kolla solsidan med mig :) vi har ju inte pratats sen igår ;) höhö. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0