let's roll and bowl

hihi. tjenatjena :) tuffa mickan har hittat hit igen, AMAZING ;)
igår var det öppethus på min skola och snäll som jag är så ställde jag ju upp. tror jag kommer får sällskap av några 95 vänner i korridorerna i höst. det tackar man inte nej till i första taget :) efter det däckade jag igår :)

idag blev det en timmes sovmorgon och friluftsdag. ingen romme här inte. är för lat för att gå upp halv 5. men däremot så blev det bowling. efter bowlingen drog camilla, jag, isabelle och julia iväg för att äta thai. flera tallrikar mat och tre timmars prat senare innan jag och camilla började dra oss mot mig.. oth och snack. sen kom emma och cam drog. nu plugg sen träning. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0