Mikaela Karström!

Holaa!

Tänkte komma med en snabb presentation av bästavän Mikaela Karlström innan pluggkvällen kan dra igång på riktigt ;)
Som dom flesta vet och kanske kan lista ut kallas hon för mickan, hon är 17 år och studerar på atletica ;) hon är en genom go person som oftast är glad och sprudlar av härlig positiv energi :) Men om man pratar om mickan då hör det ju till att man ska nämna chelsea, eftersom hon är ett stort chelsea fan precis som alla hennes släktingar. eftersom jag blivit som än i familjen hos henne så kan ju inte jag vara sämre, vi ska nämligen till london om tre månader och då ska jag få se mitt livs första chelsea match med vännen jag aldrig skulle byta bort :D jaa, vad ska man säga mer om henne..? man måste helt enkelt lära känna henne för att förstå hur speciell och underbar hon är, hehe jo föresten så kan jag ju nämna att hon inte bara är ett stort fan av chelsea, utan även edvin eriksson i tv-serien full frys är en stor idol som hon ser upp till väldigt mycket ;) ja det va väl lite kort om henne, nu ska jag återgå till matematikens underbara värld!! :D

EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0