plugg plugg plugg..

Good morning :)
Igår hade jag riktigt trevligt med några brudar i klassen. det blev pizzabak och filmmys :) tänkte ju plugga på dagen igår så att jag skulle få ledigt idag och åka ner och gymma lite men nejnej, hela dagen gick åt till att sitta och fika i enköping med min typ halvsläkt menmen det va ju trevligt det också, eller..? ;) så idag blir det plugg heela dagen men jag kommer aldrig hinna klart har jag insett men jaja det blir som det blir. vid tre tiden kommer några familjekompisar hit och fikar, så då ska jag passa på att fråga mamman i familjen om några matte tal eftersom mina päron suger på matte :P nej nu måste jag faktiskt börja plugga om jag ska komma någon stans. Tur att helgens höjdpunkt kommer ikväll, Solsidan!! :D


SN1 bruudarna :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0