skräckfilm = inte min grej!

Tjenaa ;)
Sitter här och typ dör i matte böckerna -.- fattar ingenting men aja nu ger jag upp och kör på med spanska ist ;)
Igår va jag hemma hos pontus med typ hela klassen, vi kollade skräckfilmer och käkade godis och massa chips ;) jag är såå förvånad över att jag överlevde två skräckfilmer!! :o den första va riktigt äcklig och den andra va ändå helt okej :p Det va iaf kul att umgås med nästan hela klassen utanför skolan också :) Ikväll ska jag kanske vara med mickan och helena, och typ vid halv sex kommer andrea och hämtar sitt godis som hon glömde hos pontus igår :p men nu ska jag köra igång med spanskan så jag blir klar nån gång.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0