Snökaos på hög nivå ;)

Hihi.. jaa idag kan ju ingen ha missat snökaoset här i stockholm. i morse gick jag upp vid sju tiden och då sa mamma att alla bussar va inställda så jag ba jahapp då äre väl bara att vänta tills dom börjar köra igen. Men dom började ju aldrig köra så vid tolv tiden bestämde jag mig för att skita i skolan helt idag eftersom vi ändå slutar typ halv två ;) och nyss fick jag veta att HEELA min klass har varit i skolan idag förutom jag :p jag fattar inte hur dom ens tänker tanken på att gå ut i det vädret, menmen själv har jag haft en riktigt chill dag, typ kollat tv, suttit vid datan och inte gjort ett piss ;) och ikväll har jag absolut inga planer vilket är lite tråkigt -.-
funderade nyss på att gå ut på en promenad i det fina vädret eftersom jag ser från mitt fönster att vägarna är plogade och allt också. men när jag ringde mickan och frågade om hon skulle med så va hon i västerås med innebandyn och jag orkar inte gå ut själv så det blir inget x)


 Vill ha sommar NU!!

Puss
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0