Trött..

Tjenatjena ;) sitter här och typ dör för att jag är så trött.. hade uppsatsskrivning idag i flera timmar och sen tre lektioner efter det så det va ju jätte kul verkligen
-.- men det är skönt att jag typ inte har några läxor just nu ;) så kvällen har spenderats med bästavän och en stund framför tvn hemma :)
redovisningen om diarréer igår gick ju åt helvete.. började garva mitt i allt och power-pointen var helt fuckad så aa vad ska man säga.. bättre lycka nästa gång, eller? ;) Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på lite svensson svensson, va så otroligt länge sen jag såg det så jag känner att det börjar bli dags igen ;)

Underbara bästavän <3


Nattinatti

EMMA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0