Gymnastik!

Tjenaa ;)
kom nyss hem från träningen. inte den bästa om man säger så.. flera grät och allt för att dom är så stressade inför tävlingen, men brudar hallå ni är grymma och det får gå som det går, ni ska åka dit och bara ha kul och känna er stolta över vad ni själva presterar inte över vad dom andra presterar! det kommer gå as bra ;) själv får jag sitta hemma och hålla tummarna för er eftersom jag inte följer med nu när ni ska till Göteborg och allt. men jag komer och hejar på nästa tävling som är typ två veckor efter den :D
Längtar verkligen tills jag kan börja träna igen.. kommer dock inte tävla mer, känns som att jag borde gå lite halvt i pension med gympan och bara träna för att det är kul ;) måste bara vänta på min jä*la skit fot som vägrar bli bra..!
Men tjejer, ni vet att jag tror på er och gör bara ert bästa så blir ingen besviken, det lovar jag :) I belive in you, remeber that.


Skulle inte kunna önska mig bättre vänner :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0