Duktiga tjejer!

Idag har jag och hanna varit riktigt riktigt duktiga om jag får säga det själv ;) först var vi i stan och fixade lite saker, vanligtvis ingår det fika om vi åker in till stan men den här gången skippade vi allt sånt där och tog en lunch på jensen istället :)
När vi kom hem igen var det bara att åka raka vägen till sandviksspåret för ett fyspass tillsammans, vi tog först en powerwalk ett varv, sen körade hanna intervaller medans jag sprang ett varv (måste få foten ännu värre till doktorn imorgon).
När vi kom hem sen igen så var det dags för middag och efter det träffades vi igen och kollade på film. Vi tänkte vara nyttiga och äta morötter, men det blev den gamla vanliga istället, popcorn!!
Nej nu ska jag fortsätta vara lite social, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0