En kamp på liv och död

Jag hade nyss en brutal match mot en fet spindel! Jag är inte den som är rädd för spindlar, men jag stod på toan och kolla mig i spegeln och ser hur en spindel som är typ 2 cm lång kryper på min luva mot min nacke.. Usch! Så jag slängde lite med tröjan och spindeln flög ned i handfatat. Vad gör jag? Jo jag sprutar med vatten så den åker ned i avloppet, stolt över segern tar jag fram min tandborste och ska börja borsta, vad händer? Jo spindeln kommer uppkrypandes helt äcklig.. Uuhghgh! Inte fräscht så jag spottar tandkräm osv .. står i typ 5 min och bara spolar men spindeln är envis och krigar sig upp i handfatet igen. Ond som jag är så tar jag papper, mosar den och spolar ned den i toan. Mohahahahah! Men det var svettigt innan (a) hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0