God makes no mistakes

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sen, helt slut efter gårdagen som spenderades på Grönan med Em, Hanna och Helena. Under våra tolv timmar där hann vi äta massor, åka allt vi ville, ha vattenkrig, skrika sönder våra röster, göra bort oss och ha enormt kul. Alltid lika underhållande med mina tjejer. Hehe, dagens bästa var garanterat när jag drev om att jag var rädd i Jetline och skrek igenom hela. Sen när vi kom till tunneln i slutet skrek jag "Neeej, jag är mörkrädd!!!!" Helena höll på att dö av skratt bredvid mig och de framför vände sig om och var typ fett oroliga. Haha, klockers!

Mitt andra mästerverk var när jag gick ihop med en som jobbade där och fick honom att hälla vatten på Em. Hon blev så chockad, men hämnden är ljuv.. De hade hällt typ en liter vatten över mig tidigare (a) hehe. Tack iaf för en underbar dag tjejer!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0