Worlds greatest news!

Okej, nu är det såhär att jag och Em är fullständigt tokiga i julkalendern "Mysteriet på Greveholm" Jag menar, hur kan man inte vara det? Så legendariskt! Standard att gå och dra kommentarer från den lixom ;) "Leif, du har ett hål i handen!" Haha, kärlek! Anyway, jag ratar den vanliga julkalendern varje år för att kolla på "Mysteriet på Greveholm" ska de vara så ska det vara det bästa lixom ;) hehe.

Idag på facebook såg jag att julen 2012 kan bli den bästa någonsin. Varför? Jo en uppföljare av Mysterit på Greveholm ska tydligen göras, åhhhh fattar ni vad detta betyder? Jag kommer vara ett litet barn igen! Hehe, men är lite orolig att jag ska ha för höga förväntningar (a) anyway, Mysteriet på Greveholm i våra hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0