Allsång!

Imorgon blir det allsång på skansen med några kompisar från klassen. Kul att man ska sitta och löka en hel dag på skansen i 26 grader ;) men men lätt värt det ju :D
Har fixat matsäck i över en timme nu så hoppas verkligen att det är gott ;)
Annars har jag bara chillat idag :) först drog jag, hanna och helena till net on net för att jag skulle köpa 40-års pressent till mina föräldrar, tänker dock inte skriva vad det är än ifall de läser bloggen ;) sen åkte vi vidare till lövsta och solade och badade lite, blev lite brunare ialla fall ;) sen har jag faktiskt tränat idag också, är ganska stolt, har tränat varje dag i en vecka nu. Fast jag får ju inte springa eller gå fort eller så, så det har mest blivit cykling och styrka, men det funkar väl det med. Nu ska jag vidare på nya äventyr!


TAGGTAGGTAGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0