between heaven and hell

Har haft en sjukt bra dag idag! :D
Började med att Hanna väckte mig liiiite förtidigt, men jag var tapper och duschade, åt frukost, klädde på mig och allt ! Stolt :D hehe. Sen drog vi till Kista, var tänkt att jag skulle bara köpa en maxi-klänning för att spara pengar, men de gick ju åt helvete. Kom hem med ett par hotpants, en blus, två bas t-shirts, en mys/träningströja och en maxiklänning! hehe. Bra Mikaela -.- Anyway allt var på rean och de blev inte en 500 kronor så de är okej försöker jag intala mig själv :)

Efter Kista drog vi till Hanna, dit kom Helena och vi körde bandy ett tag. Efter de drog jag iväg och körde lite med pappa, går bättre och bättre nu :) Drog med mig Em tillbaka till Hanna. Resten av kvällen spenderades i hennes uterum med snack, jävla massa skratt, planer och kortspel. Hahaha ni är så jävla sjuka allihopa (speciellt hanna) HHAHAHAHAH. Men jag älskar er !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0