förbereder inför kvällen

Som vanligt så klantar jag till mig och glömde hemma nycklar. Alltså har eftermiddagen spenderats hos Emma. Hanna var här ett tag och vi solade, spelade basket i bikini och käkade ananas. Sommarkänslor! Efter de drog H och Em fixade håret på sin moder inför en hemlig grej, vad gör jag då. Jo som en i familjen sätter jag mig och kollar film med hennes bröder ;) chill. Em fixar sig lite smått nu och jag väntar på att mina päron kommer hem så jag kan byta kläder.

Om 35 minuter ska vi vara på Ica för att möta upp några tjejer i Em's klass. De blir till att köpa middag som vi sedan ska laga tillsammans och njuuuta av ;) Efter det börjar festen! Vi har ju fan klarat av ett år på gymnasiet!!! DET SKA FIRAS! Men nu smsa mamma att hon var hemma så ska skynda.
PUSS

jag och Bells på BA igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0