happy face

Just nu sitter jag på pappas kontor, har lyckats fjäskat till mig en dator att låna (y) här ska jag chilla i en timme eller så innan vi rör oss in mot Kungsholmen för att käka middag och sen besöka min doktor (jag har en ögoninflammation som aldrig verkar vilja försvinna). Ikväll blir det även att träffa Em en stund, planera helgen och sånt :))

Har haft en otroligt skön dag i plugget, på förmiddagen hade vi lektion i tip minuter sen gick vi iväg till en brygga och solade hela förmiddagen. På eftermiddagen har vi pratat våld osv, faktiskt intressant :)
Nu ska jag inte tårka ur er något mer om vad jag gör på dagarna.
PUSS


Emelie, jag och Josefin. Fantastiskt fina jag och mina vänner är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0