I wish i could save you

Något som alltid får mig att må lite, lite, lite bättre är att lyssna på Simple Plan. Just nu ligger jag här sjuk och väntar på Em och Hanna. Em ska sluta jobbet först och sen kommer hon. Därav dålig update från henne. När hon inte jobbar sover hon eller är med MIG ! :D Men idag är sista dagen så hon får stryk om hon inte börjar skriva imorgon ;)




Den övre bilden är tagen för mer än ett år sedan och den undre togs i Spanien för en månad sen. Jag fick en kommentar igår av en vän att han sett den övre bilden på mig och att jag verkligen inte var mig lik. Håller ni med? Har jag ändrats mycket på ett år?..Frisyren iaf ;) hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0