lev livet

Det är helt sjukt hur mycket makt vissa människor har över ens liv. För två dagar sen var det inte så bra mellan mig och fyra personer. Då ville jag gå under, mådde piss, grät konstant.. Men nu när allt är löst är jag lycklig i hela kroppen! Åhh, det här ska bli en bra sommar!

Jag ska snart in till stan för att möta upp min vän Kevin. Vi får se vad vi hittar på :) Efter de blir det att möta upp Bella och träffa killarna från igår. Slagg hos Simon är det planerat. Supermys! :D hehe. Därför blir det inte mycket blogg idag från min sida.

Emma är lite efterbliven också, nej men hon jobbar så vet inte hur mkt hon kna uppdatera men tro mig jag jobbar på det! :D


Simply the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0