Love is in the air!

Den där hemliga grejen mickan berättade om var man mamma och pappa gifte sig igår :) Kul att dom äntligen gjorde det! Limon kom och hämtade oss vid tolv tiden och körde oss till skansen, där dom skulle gifta sig. Hela dagen spenderades på skansken och på kvällen var vi hemma hos Becca där BV hade konsert ;) Det var super mysigt att umgår med massa folk och njuta av musiken :)
Skolavslutningen var helt underbar. På kvällen grillade vi först hemma hos mig och hade trevligt. Sen drog vi vidare till lövsta. Där var det hur kul som helst och en väldigt speciell person överraskade mig på ett positivt sätt ;)
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum -.-

'
Sommarkvällar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0