Lycka!

Just som man tror att livet ska rasa samman och att man aldrig mer kommer ha orken att skratta så kommer det något som gör att man glömmer alla bekymmer. Man går runt och småler hela tiden och känner sig bara glad. Nu kommer finvädret också vilket gör allt ännu lite bättre :)
Dock vart gårdagen inte så lyckad som jag hade önskat, oväntat besök av en person jag hoppades att jag aldrig mer skulle behöva vara i samma rum som men men sånt är livet.
Idag har jag bara legat och sovit och chillat i soffan, mickan hade tydligen kommit och försökt väcka mig och lyft på mina ögonlock och allt men jag märkte ingenting så hon drog igen. Nu ska jag slänga ihop någon middag eftersom dom andra åt när jag sov och sen glömde jag att äta så ska nog göra det nu.


Svensk midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0