När vänder oturen?

Ja när ska jag egentligen börja få lite flyt här i livet? Jag var hos sjukgymnasten idag och hon sa att jag måste träffa min läkare snarast.. Troligitvis blir det väl operation eller något liknande :( Det är ju min fot som spökar igen, den har blivit mycket mycket värre nu de sista veckorna.
Resten av dagen har också varit en riktig piss dag tyvärr. På jobbet blev jag riktigt sur, arg och ledsen på flera av tjejerna. De gjorde verkligen aldrig som jag sa. Jag sov typ tre timmar inatt så kan inte påstå att jag var på superbra humör men imorgon ska det bli bättre. Jag ska sova ordentligt inatt och komma med nya krafter imorgon :)


Känns som att en Thailandsresa skulle sitta riktigt fint just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0