Sol och bad!

Idag har det varit en helt underbar dag och jag är helt slut nu. Först tog jag och några i klassen en cykeltur på 30 minuter till kallhällsbadet för att möta upp resten av klassen. Där grillade vi, badade, körde volleyboll, solade och mycket, mycket mer ;) Sedan var det bara att ta den där långa cykelturen hem också.. När jag kom hem skulle jag bara byta matsäck och sen iväg igen. Jessica kom och hämtade mig och så körde vi förbi donken och köpte lite grejer och sen åkte vi vidare till kallhällsbadet, där vi mötte upp resten av laget :) Vi åt mat och kakor i massor, körde fem-kamp, brännboll och badade galet mycket. Bilder kommer förhoppningsvis så snart som möjligt :)
Tyvärr var det sista kvällen med tjejerna vilket inte alls känns bra.. Börjar nästan ångra mitt beslut på riktigt men men gjort är gjort så nu är det bara att göra det bästa av situationen :)
Imorgon är det äntligen skolavslutning!! Hopppas att hela dagen kommer bli riktigt lyckad annars blir jag besviken ;)
Nu ska jag nog sätta på någon bra film och sen sova, måste ju vara utvilad till imorgon ;)

 
 
Med er har jag haft många av mitt livs bästa stunder!


Kommentarer
Postat av: Kjellgina

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-16 @ 12:48:48
URL: http://kjellgina.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0