what a beautiful day

Min dag började vääldigt bra.. eller dåligt beroende på hur man ser på saken ;) försov mig iaf och missade städdelen i skolan. Kom alltså lagom till när alla gick till Ica för att köpa godis, läsk, chips, lunch, jordgubbar och glass :) De kalaset betalade vår fantastiska lärare. Taaack Samira :) De flesta i klassen vandrade tillsammans ned till Krillan där vi åt, solade och badade. Riktiigt mysigt, men efter en timme eller så rullade jag, Becca och grabbarna utåt mot Järfälla. Boysen åkte vidare mot Jakan för att köpa present till vår lärare (gulligt att de köper från oss med) Jag och Beccs åkte hem till mig, här har vi bara chillat typ. heheh. Nu ska jag fixa mig innan Bryan Adams! Kommer bli grymt!



tack för en mysig dag klassen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0