1 år kvar..

Kom nyss hem från sjukhuset. det kunde ju ha gått bättre om man säger så. skelettet såg bra ut på bilderna och så men lederna är fortfarande inte hela. dom sa att det skulle ta ungefär ett år innan jag är helt återställd, vilket betyder att det är ett år kvar innan jag kan börja köra gymnastik igen.. men men jag ska till sjukgymnasten om några dagar så där får jag väl lite tränings tips :)
ikväll är det träning och tjejerna ska till göteborg och tävla i helgen så jag åker och peppar dom ikväll eftersom jag inte ska med till göteborg ;) hoppas verkligen att de får en bra placering, det vore riktigt kul isf :D
nej nu ska jag nog plugga lite innan träningen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0