Det ekar över hela staden

Åhherregud! Vilken dag jag har haft hittills. Vaknade lite senare än jag skulle (dumma väckarklocka), skyndade mig till Sumpan där jag träffade en vän. Vi tog en promenad på en och en halv timme innan jag skyndade mig hemåt. Bytte bara om och slängde i mig en frukt innan jag hoppade upp på cykeln och flög nästan till Friskis. Tror jag slog världsrekord så fort som jag cykla ;) . Efter ett lite kortare men effektivare pass cyklade jag till Ica, handlade de pappa bett mig om och fortsatte hem. Idag har jag fått en jävla massa motion alltså (:

Nu ska jag slänga mig in i duschen, fixa mig innan Em kommer över och vi ska promenera mot Ica där maskerad väntar oss. Skoj, skoj!!! Puss


Senast jag var utklädd. Spex i nian, åhh så kul det ska bli!
(dock har jag sämsta utklädnanden ) :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0