I see your true colours and that's why i love you

Hey dudes! Jag har haft en riktigt bra dag idag!! En skön sovmorgon innan jag åkte till gymmet där jag och Becca lät våra muskler lida rejält. Efter en dusch gick vi till centrum och åt en god lunch innan jag rullade vidare mot skolan för utvecklingssamtal. Som vanligt (inte för att skryta) så var det bara beröm, förutom att jag somnade på lektionerna lite ofta. Haha, men så går det när man ibland sitter uppe och pluggar halva nätterna. Och jag hade som vanligt mycket åsikter och kreativa förslag så efter ett tag sa min lärare "Men varför är du inte med i elevrådet?" Så nu är jag med där tydligen ;)
På kvällen har jag legat hemma och läst, kollat vänner, geekat med ipaden och kollat landskampen. En skönkväll :) Nu tänkte jag sätta på en film innan jag går och lägger mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0